DSF certificering 2021 i fuld gang

DSF certificering 2021 er i fuld gang. Informationspakken omfatter denne gang covid-19 opslag, men prisen er fortsat uændret.
Tilmelding til 2021 certificering på info@dansksolarieforening.dk

Dansk Solarie Forening blev stiftet i 1999 med det formål at udbrede kendskabet til sol og solarium med omtanke. Foreningen er med 276 medlemmer klart repræsentativ og tillige repræsenteret i ESA – European Sunlight Association.

Baggrund for IARC's klassificering af solarium

En række avisoverskrifter har været misvisende i forbindelse med solariums placering i gruppe 1 i IARC’s klassifikation af carcinogenitet. Disse historier er vildledende og baserede misforståelser. Vi gennemgår sagen kort.