SOLCENTRE LUKKES DEN 21. DECEMBER

SENESTE: Omtalte tvangslukning forlænges til den 1. marts 2021.
Det bliver desværre en mørk og trist afslutning på året. Regeringen har netop meldt ud, at liberale erhverv, herunder også solcentre, tvangslukkes fra mandag den 21. december til den 3. januar 2020. Selvom solbadning med omtanke faktisk kan bidrage til et styrket immunforsvar – og der ikke er registreret et eneste tilfælde af smitteoverførsel i et DSF certificeret solarie, så bakker Dansk Solarie Forening naturligvis op om beslutningen.

Kræft og solarier

Her finder du henvisninger til en række relevante videnskabelige artikler, der er publiceret af anerkendte forskere i akademiske tidsskrifter.