Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/www.dansksolarieforening.dk/www/wp-content/plugins/mailpress/mp-content/add-ons/MailPress_mailinglist.php on line 156
» Information om coronavirus | Dansk Solarie Forening

Information om coronavirus

Dansk Solarie Forening informerer om forholdsregler i forbindelse med coronavirus.

Efter grundig gennemgang af dansk og international information om covid-19 er det vores vurdering, at solarier ikke udsætter brugerne for en øget risiko for smittespredning, så længe myndighedernes anbefalinger følges. Det skyldes især, at man netop benytter solariet alene og uden kontakt til personale.

Det er naturligvis som altid vigtigt, at brugerne har adgang til papirservietter og desinficeringsvæske, der benyttes i.h.t. producentens anvisninger.

Vi anbefaler desuden, at der stilles håndsprit til rådighed i kabiner, på toiletter og ved indgange, men vi er desværre også bekendte med, at disse produkter kan være svære at anskaffe på nuværende tidspunkt.

Der henvises desuden til myndighedernes information: Åbn link i et nyt faneblad